Close
Type at least 1 character to search
Virtuální koule obsahující symboly digitálního světa s rukou v pozadí

PPC kampaně / Google Ads / Sklik / Meta / LinkedIn

PPC kampaně jsou velmi často součástí komunikačního mixu a to bez ohledu na velikost společnosti. Jedná se o kampaně, které lze dobře zacílit, mají okamžitý dosah a jsou velmi flexibilní.

Zkratka PPC znamená Pay-Per-Click – klient platí, až ve chvíli, kdy dojde k prokliku na cílovou stránku.

Jaké máme druhy PPC kampaní?

📌 Vyhledávací reklamy (Search Ads)

Tyto reklamy se zobrazují ve výsledcích vyhledávání na platformách jako je Google nebo Seznam.cz. Zákazníci vidí tyto reklamy, když vyhledávají konkrétní klíčová slova související s vašimi produkty nebo službami.

📌 Obrázkové reklamy (Display Ads)

Tyto reklamy se zobrazují na různých webových stránkách v rámci sítě obsahových partnerů platformy Google nebo Seznam.cz. Jde často o informační servery, online magazíny, blogy nebo jiné specializované platformy. Mohou obsahovat statické obrázky, animace nebo videa.

📌 Reklamy na sociálních sítích (Social Media Ads)

Tyto reklamy jsou zobrazovány na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram, Twitter nebo LinkedIn. Mohou se lišit podle platformy, ale zahrnují text, obrázky, videa a interaktivní prvky.

📌 Reklamy v obsahu (Content Ads)

Tyto reklamy se objevují v obsahu na webových stránkách nebo v aplikacích jako součást sponzorovaného obsahu. Mohou být v různých formátech, včetně textu, obrázků, videí nebo interaktivních prvků.

📌 Reklamy ve videích (Video Ads)

Tyto reklamy se zobrazují před, během nebo po přehrávání videí na platformách jako YouTube nebo na sociálních sítích.

 

Obraťte se na nás, rádi vám poradíme, jaký druh kampaně zvolit. Následně vaši PPC kampaň (Google Ads, Sklik, Facebook, Instagram, LinkedIn a další) kompletně připravíme a budeme ji pro vás spravovat, aby bylo dosaženo definovaných cílů (např. zvýšení návštěvnosti webových stránek, počtu poptávek nebo prodeje).

Nikdo nečte reklamy. Lidé čtou to, co je zajímá. Někdy je to reklama.

Howard Gossage

Bruslím tam, kde puk bude, nikoliv, kde je.

Wayne Gretzky

Google ví, že máš chuť na sushi, dřív než ty.

Ben Kunz